top of page

Râdem de viață. Să nu râdă ea de noi. Și de moarte. Și de tot .... 

Râdem de viață. Să nu râdă ea de noi. Și de moarte. Și de tot .... 

HOHOHO WIDE  Large.jpeg
Vocea woody stylenw_edited.png

VORBIM SERIOS GLUMINd

PENTRU OAMENII NEPERFECți

generated_image55 Large.jpeg

You'll loove THE TICKET. Cel mai ONEST show tv românesc de divertisment. Vii, prestezi, pleci cu bani în buzunar. Poți fi artist, puroi de tiktok sau bolnav woke. Cât plătește publicul, atât valorezi

  • Writer: BORRO '
    BORRO '
  • Oct 19
  • 6 min read
ree

THE TICKET de Mona Segall & Mihai Bendeac @ Antena 1. Cel mai bun show tv românesc de divertisment văzut de mine în ultimii 30 de ani. Părere formată după vizionarea primelor 8 episoade.


Primul lucru care mi-a plăcut – din primul episod – este onestitatea. THE TICKET este cel mai ONEST show tv românesc de divertisment all time.


Aduce pe scenă oameni cu calități artistice, oameni care vor să simtă măcar o dată în viață magia scenei și dejecții umane de pe tik-tok. Și indiferent cum impresionează, fiecare este plătit la finalul show-ului. Fiecare are alocat un maxim de 200 milioane lei vechi. Pe care poate să-i ia dacă convinge publicul din sală. Adică vii, urci pe scenă, îți faci numărul și la final pleci cu bani în buzunar. Nu plătit peste 2,3 luni. Nu sume care se vor modifica pe parcurs. Prestezi și la final ești plătit pe loc(potrivit celor spuse de producători). ONESTITATE.


ree

Și faza cu PLĂTEȘTE BILETUL mi se pare absolut genială. Adică, fie că ești super artist, fie ești puroi de pe tiktok, vezi pe loc câți bani dă lumea pe tine. Nu mai e faza cu cât spui tu că valorezi. Cât de bun te crezi tu. Nu. La THE TICKET valorezi cât plătește lumea pentru show-ul tău. Asta este ceva absolut senzațional, după mine. Ok, au o fereastră de câteva secunde prin care producătorii pot regla așa încât nimeni să nu plece supărat acasă. Dar ăsta e un detaliu.


Al doilea lucru care mi-a plăcut din primul moment a fost lipsa IPOCRIZIEI. Sau, mă rog, ipocrizie minimă. Până acum, atât la Românii au Talent cât și la show-urile muzicale de pe Antena 1, era plin de ipocrizie și cerșeală. Adică te duci pe canalul tv să vezi momente muzicale sau de umor și până să înceapă ești îngrețosat cu povești lacrimogene și cerșeală în stil Zu. Atunci când îi aduce Bolojan la Oradea și îi umple de bani în luna decembrie a fiecărui an. Cu concerte la zero grade unde artiștilor le îngheață mâna pe microfon în timp ce puberi cretini se dezbracă la bustul gol înainte să fie luați cu ambulanța pentru șoc termic. La THE TICKET, povestea și cerșeala(obligatorii pentru a vinde) sunt în cantitate neglijabilă. Și nederanjabilă.


ree

Apoi, e CAST-ul THE TICKET. Care e PERFECT. Oameni care se cunosc și cărora le place să lucreze împreună. Micutzu, Delia, Anca Dinicu lucrează de ani de zile cu Bendeac, și asta le prinde foarte bine acum. Funcționează delicios, fără fisuri.


Pe post de Cheloo de la iUmor au adus un travestit, Munteanu. Genul de țață putredă care nu coboară toată ziua din apartament și căreia îi place să bârfească pe toată lumea de la balcon. Personaj absolut dezgustător și penibil, woke de ialomita. Dar care compensează perfect cu normalitatea și plăcerea de a-i privi pe ceilalți 4. Măcar nu inspiră violență, cum o făcea Cheloo. Ăstuia dacă îi dai o palmă te poți aștepta să se cache pe el sau să se arunce singur de pământ. Bine, mă refer la personajul pe care îl văd pe ecran. În real life evit din start astfel de oameni.


ree

Iar cei doi Muppets din lojă – GENIALĂ INVENȚIE. Nu știu dacă a fost ideea lui Mihai Bendeac sau a fost a Monei Segall, dar ideea e absolut genială. După ani de zile în care l-am văzut pe Bartoș făcând pe penibilul în backstage la RAT, să-i vezi acum pe Bordea&Cortea în rol de Statler şi Waldorf e absolut delicios. Iar când Bordea începe să traducă română – engleză sau invers se închide la pâine. Show total.


THE TICKET. Show complet. Onest. Excelent dozat. Casting Perfect.


Și mai e și VORBITUL LIBER. FREE SPEECH-ul. Cei cinci jurați + doi muppets vorbesc fără bariere woke sau politically corectness. Au o limită cauzată de faptul că sunt pe tv, dar nici urmă de ipocrizia și mâncatul de căkt văzute în ultimii 10 ani in toate show-urile de acest gen. Indiferent că erau Pro sau Antena.


Și ceea cu ce m-a cucerit total THE TICKET este faptul că demonstrează adevăruri pe care oamenii normali le considerăm certe, dar social media și globalismul ne-au făcut să ne îndoim de ele.


Cum e valoarea like&share-urilor din online în lumea reală. De ani de zile văd copii&tineri care muncesc practic la negru pentru rețelele sociale. Sunt prostiți să posteze cantitativ, zero calitativ și de multe ori înșelător cu promisiunea de a dobândi câștiguri senzaționale. Cu câteva excepții - cei aleși de algoritm - ceilalți prestatori pe social media rămân doar muncitori la negru. Sclavi digitali voluntari. Entități virale la un moment dat al căror nume nu și-l amintește nimeni apoi.

Câștigi într-adevăr sume fabuloase din internet și produsele sale atunci când dublezi asta prin valoare în piața reală. Cum sunt Bendeac, Delia, Micutzu, Bordea&Cortea în cazul THE TICKET. Sau alte valori certificate real care își amplifică valoarea cu ajutorul internetului.


ree

Demonstrația care m-a uns pe suflet a fost momentul Nelson Mondialul din episodul 4 THE TICKET. Una dintre dejecțiile social media de la noi, văzut ca un star de mulți români, a venit lansat să ia toți banii Antenei 1. Suta de mii de euro. Își planificase și cum o va cheltui. Viral de multe ori pe internet, la THE TICKET a fost tratat exact cum sunt tratate în lumea reală freak creaturile lumii digitale. A plecat acasă cu putin peste 2.000 RON. 34 de bilete de zero lei, 0 bilete de 125 ron și 0 bilete de 180 ron. Adică pla. Jenant și penibil, ca și papagalul din dotare.


Ceea ce rămâne însă bun după prestația bătrânului Nelson la THE TICKET e lecția că personajele vide din online sunt articole de consum. Gratuite. Publicul le consumă atât timp cât nu costă nimic. Distrează, nu influențează.

Nimeni nu vrea să plătească pentru a le vedea în viața reală. Personajele din social media nedublate de valoare reală în real life sunt ca și apa amestecată cu săpun și mizerie care se scurge în canal după ce faci duș. Nimic mai mult.


ree

Iar a doua chestie de la THE TICKET care mi-a umplut sufletul de bucurie a fost demonstrația pe viu că WOKE=MENTAL ILLNESS. Foarte mulți români cu care vorbesc îmi spun că nu ar trebui să mă preocupe mizeria woke. Că e o chestie a americanilor, nu ne afectează pe noi.


Eu voi muri convins că woke și mizeriile ei multiple sunt un cancer al creierului inventat exact cum a fost inventat și covid.

Până acum vedeam clipuri pe internet cu oameni cu probleme psihice făcând lucruri pe care atât timp cât ai mintea funcțională nu poți sub nici o formă să le accepți. Chiar dacă eu mă consider foarte open-minded, există anumite lucruri unde mi se termină Schengen-ul minții.


ree

Au adus Mona Segall & Bendeac în platoul THE TICKET o finlandeză de 19 ani, campioană la Hobby horsing. Un sport în care oameni care arată normal se comportă ca niște cai într-un manej. Ei umblă la pas, defilează și sar peste obstacole exact ca niște cai.


Cum spunea invitata lui Bendeac, de la mijloc în sus sunt oameni, de la mijloc în jos sunt cai. Dacă ar fi vorba doar de mișcare, de sport, totul ar fi ok. Să alerge, să sară peste obstacole. DA. Să facă mișcare, mai ales când e vorba de copii, ar trebui să fie obligatoriu pentru toată lumea.


ree

Dar să faci asta ca adult in timp ce ții intre picioare un băț pe care la un capăt ai un cap de cal confecționat din cârpe, asta deja e de domeniul lui Daniel David. Nu când taie bursele studenților. Ci când recomandă cămașa albă cu închidere la spate.


Și exact cum fac abominațiile woke all the time, finlandeza de 19 ani de la THE TICKET a spus că în Finlanda și Europa oamenii au gândire limitată. Adică - dacă vezi o femeie sau un bărbat care alergă prin parc, printre copii normali, ținând un băț cu un cap de cal din cârpe pe el între picioare și nechează (omul) – tu ai o problemă. O daaa.


ree

Și ceea ce e mai grav este că fata spunea că a câștigat până acum 300 de competiții și bani din sportul de bolnavi mintali. Adică ai oameni cu probleme psihice vizibile făcând pe caii în manej. Iar pe margine ai oameni care le dau note și îi premiază. Băhhh. Cineva încurajează mental illness-ul.

NOTA 20 pentru THE TICKET. Pentru că în timp ce finlandeza necheza și răsturna obstacole pe scenă, niciunul dintre jurații normali n-a mâncat căkt. Și-au spus părerea exprimând exact ceea ce ar fi spus orice om normal dacă era în locul lor. Nu poți să încurajezi un om adult care se crede cal și aleargă liber prin parc, printre copii normali. Iar Bendeac a plusat cu o glumă în stilu-i caracteristic, ceea ce a făcut momentul absolut delicios.


Concluzia e una singură. UITĂ-TE LA THE TICKET. E cel mai onest show tv de divertisment făcut vreodată în România.


Eu îi dau un LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE cât pot eu de mare THE TICKET-ului.

LIKEEEEE!LIKEEEEEEEEEEEEEE!LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!


Cristian Boros

Comments


Arri Ganea RWW 8.11.2025 Large.jpeg

DoarFilme.ro

After Forty

Musici

DelaBihor.ro

FRANCESCA ALUPEI _ Oradea beach voley 2025 - vineri 25 iulie  - 63 of 69 Large.jpeg
SUSTINE FRABEE Large.jpeg

GÂNDEȘTI CU CAPUL TĂU. Noi nu deținem adevărul. Nu-ți spunem ce e BINE sau e RĂU. ALB SAU NEGRU. Doar observăm viața. Și o povestim văzută prin filtrul nostru. Mai departe GÂNDEȘTI TU.  

Recomandate 

Top Photos

Streaminguri

2
HOHOHO VERT 2 Large.jpeg

After Forty 

#Romaniawewant

bottom of page