top of page

Râdem de viață. Să nu râdă ea de noi. Și de moarte. Și de tot .... 

Râdem de viață. Să nu râdă ea de noi. Și de moarte. Și de tot .... 

HOHOHO WIDE  Large.jpeg
Vocea woody stylenw_edited.png

VORBIM SERIOS GLUMINd

PENTRU OAMENII NEPERFECți

generated_image55 Large.jpeg

NICI MIE NU-MI PLACE. TRĂDĂTORII a țintit publicul tânăr dar s-a stins după primul episod. Performanță medie-modestă - 400-600 mii telespectatori. LAS FIERBINȚI are o medie de 1,3 milioane privitori.

  • Writer: BORRO '
    BORRO '
  • Nov 20
  • 3 min read

ree

TRĂDĂTORII. Nu mi-a plăcut din primul trailer. O continuare după mizeria numită Survivor. Show-uri tv care țintesc tineretul. Dar promovează doar ură. Și răul din oameni.


Ca să nu vorbesc eu aiurea, pentru că PROTV-ul și ANTENA1 sunt televiziunile cu care am trăit in ultimii 30 de ani și le iubesc, l-am pus pe colegul Usturoi (A.I) să vadă cum a performat noua mizerie de show de import.


Cristian Boros

Show-ul TRĂDĂTORII, adaptarea românească a formatului internațional The Traitors, a debutat pe 30 octombrie 2025 la ProTV și a înregistrat o performanță migrată, cu un start promițător urmat de o scădere evidentă a audienței.


Debutul: succese și limitări

Prima ediție a emisiunii, difuzată joi seară pe 30 octombrie, a avut o recepție dublă. TRĂDĂTORII a fost lider de audiență pe publicul comercial tânăr (21-54 ani, urban), înregistrând:

• 5,1 puncte de rating și 19% cotă de piață pe publicul comercial urban 21-54 ani

• 321.000 de telespectatori pe acest segment

Emisiunea a fost promovată intens de ProTV ca un “fenomen internațional” și un format de succes adaptat pentru piața locală. Ana Ularu, actriță de renume internațional, a fost aleasă ca “game master” al emisiunii, conferindu-i credibilitate.


Limitările performanței

În ciuda liderii pe targetul comercial, show-ul nu a reușit să câștige la nivel național sau urban general:

La nivel național:

• Antena 1 a fost lider cu 971.000 de telespectatori (5,6 rating / 17,7 share)

• Kanal D a avut 740.000 de telespectatori

• ProTV (TRĂDĂTORII) a avut doar 662.000 de telespectatori

În mediul urban:

• Antena 1 a condus cu 474.000 de telespectatori (4,8 rating / 15,3 share)

• ProTV a avut 416.000 de telespectatori (4,2 rating / 13,4 share)

Serialul Ana, Mi-ai fost scrisă în ADN de pe Antena 1 a dominat constant clasamentele de audiență în fața TRĂDĂTORII.


Episoadele ulterioare

După debut, performanța s-a menținut modestă. Pe 6 noiembrie, într-o zi de duel direct cu serialul de pe Antena 1, la nivel național doar 420.000 de români s-au uitat la TRĂDĂTORII, în timp ce la Ana erau 900.000 de telespectatori.


Datele din 12-13 noiembrie arată că TRĂDĂTORII a continuat să se claseze pe locul doi în fața serialului de la Antena 1:

• Pe targetul comercial 21-54 ani: 4,1 puncte de rating și 17,1% cotă de piață (vs. Antena 1: 4,9 rating / 20,5% share)


Context și comparații

Pentru a înțelege mai bine performanța, e util să comparăm cu alte emisiuni de succes ale ProTV:

• Las Fierbinți (serialul de comedie care precede TRĂDĂTORII) a fost lider absolut cu peste 1,3 milioane de telespectatori la nivel național

• Vocea României a înregistrat 7,3-7,4 puncte de rating și 25-26,9% cotă de piață, cu peste 1,1 milioane de telespectatori

• În 2024, emisiuni precum Românii au Talent (cotă medie de 33,3%), Survivor și Vocea României au dominat clasamentele


Feedback și critici

Un articol din noiembrie 2025 menționează că ProTV “struggles to attract viewers” pentru emisiune, sugerând că feedbackul publicului indica faptul că show-ul este perceput ca “repetitiv și lipsit de inovație”, nefiind capabil să genereze entuziasmul așteptat.

Cu toate acestea, producătorul Adrian Batista a declarat că formatul reprezintă “cel mai bun casting din ultimii 25 de ani” și a subliniat autenticitatea show-ului, în care “totul e real, toate deciziile le aparțin jucătorilor”.


Concluzii

TRĂDĂTORII a reușit să capteze publicul tânăr comercial pe care ProTV îl vizează prioritar, însă nu a atins nivelurile de succes ale altor producții majore ale postului. Performanța sa se situează în zona medie-modestă, cu audiențe de 400.000-660.000 de telespectatori, semnificativ sub show-urile de top ale ProTV și constant pe locul doi în fața competiției de la Antena 1. Deși a fost promovat intens ca format internațional de succes, adaptarea românească nu a generat entuziasmul și performanțele spectaculoase pe care postul le-a obținut cu alte formate precum Las Fierbinți, Vocea României sau Survivor.


Vocea Grasilor AI

Comments


Arri Ganea RWW 8.11.2025 Large.jpeg

DoarFilme.ro

After Forty

Musici

DelaBihor.ro

FRANCESCA ALUPEI _ Oradea beach voley 2025 - vineri 25 iulie  - 63 of 69 Large.jpeg
SUSTINE FRABEE Large.jpeg

GÂNDEȘTI CU CAPUL TĂU. Noi nu deținem adevărul. Nu-ți spunem ce e BINE sau e RĂU. ALB SAU NEGRU. Doar observăm viața. Și o povestim văzută prin filtrul nostru. Mai departe GÂNDEȘTI TU.  

Recomandate 

Top Photos

Streaminguri

2
HOHOHO VERT 2 Large.jpeg

After Forty 

#Romaniawewant

bottom of page