top of page

LIGA CINEMA. Micutzu a venit cu Barosso și a aruncat Tati part-time pe locul trei. Statham a vrut și el locul întâi, dar n-a putut. Gașca Zurli începe modest pe patru. Aquaman ia apă. Ferrari pe jantă

Updated: Jan 25



Schimbare de lider în Liga Filmelor din cinema-urile românești. Klaus & Barosso, noua producție cu Micutzu pe afiș, a intrat ca un elefant. Direct pe locul întâi. A dat cu trompa și i-a azvârlit pe Măruță și ai lui până pe trei.


cinemagia.ro

Klaus & Barosso, a intrat pe 143 de ecrane, a avut încasări de aproape 270.000 USD și s-a bătut parte în parte cu The Beekeper-ul lui Statham. Prezent pe 50 de ecrane mai puțin decât filmul lui Micutzu, noul action al urmașului lui Stallone a vândut bilete în valoare de aproape 247.000 USD în România.


cinemagia.ro

Pe locul trei a căzut Tati part-time, noul money maker produs de Matei Dima și gașca lui de la Vidra Production. După un început în forță, cu aproape un milion de dolari vânzări în prima săptămână, a căzut la sub o jumătate de milion într-a doua și acum a strâns undeva sub 250 de mii USD. Până acum, după trei săptămâni în cinematografe, a vândut bilete în valoare de peste 1,7 milioane USD.


cinemagia.ro

Ceea ce confirmă încă o dată că Vidra Production este producătorul de filme #1 pentru publicul românesc. Și faptul că Dima este un producător genial este reconfirmat acum de faptul că va vinde bilete de peste 2 milioane USD cu o producție a cărui succes se bazează exclusiv pe un copil de opt ani, Eva Măruță. Copil fără experiență în actorie.


Pentru că actorul din rolul principal, Alex Bogdan, este genul care face spectatorii să respingă filmul sau producția în care apare. Profesionist, dar antipatic. Niciodată de rol principal, pozitiv. Românii au cumpărat bilete la cinema doar pentru ca să o vadă pe Eva Măruță.


cinemagia.ro

Pe patru intră Superpietonii Zurli, cu încasări de aproape 123 mii USD. Foarte puțin, raportat la notorietatea produsului creat de Mirela Retegan. Mă așteptam să fie peste Barosso. Sau să țintească chiar spre succesul financiar al celor de la Vidra Production. Ținând cont că au un fan-base enorm și feedback senzațional la evenimentele live, singura explicație e că au greșit ceva pe partea de promovare. Dar sunt la prima încercare pe cinema, așa că le ținem pumnii.


Pe cinci e Aquaman 2, cu peste 2 milioane USD încasări după 5 săptămâni în cinematografe. Urmat de Night Swim pe șase cu aproape 390 mii USD după 3 săptămâni.


cinemagia.ro

Pe șapte e Ferrari, marele flop al începutului de an. Cu încasări de 350 mii USD după trei săptămâni în România și 35 milioane worldwide, se poate spune că celebra marcă pierde lupta cu timpul.


Ar mai fi de zis că Miami Bici 2 se pregătește să iasă din cinema și să atace streamingul. Producția Vidra pentru publicul Vacanța Mare, versiunea 2023, a vândut bilete în valoare de peste 3 milioane două sute de mii în cinema-urile românești. Bravo lor!



Borro'




Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
bottom of page