top of page

Râdem de viață. Să nu râdă ea de noi. Și de moarte. Și de tot .... 

Râdem de viață. Să nu râdă ea de noi. Și de moarte. Și de tot .... 

HOHOHO WIDE  Large.jpeg
Vocea woody stylenw_edited.png

VORBIM SERIOS GLUMINd

PENTRU OAMENII NEPERFECți

generated_image55 Large.jpeg

BOX-OFFICE. DEMON SLAYER rămâne lider și ajunge la jumătate de miliard global. Margot Robbie s-a făcut de căkt cu primul ei film after-Barbie. BRomania LIDER din nou pe intern cu SITUATIONSHIP

  • Writer: BORRO '
    BORRO '
  • Sep 24
  • 3 min read
ree

Weekendul 19-21 septembrie a adus rezultate mixte la box office-ul internațional și american, cu o surpriză majoră în top și unul dintre cele mai mari eșecuri cinematografice ale anului.


DEMON SLAYER devine cel mai profitabil anime și cel mai mare film japonez din toate timpurile

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - Infinity Castle și-a menținut poziția dominantă în al doilea weekend, generând 17,3 milioane de dolari în piața americană și ajungând la un total de 104,7 milioane de dolari . La nivel global, filmul anime a depășit 556 milioane de dolari, devenind nu doar cel mai profitabil film anime din toate timpurile la nivel mondial, dar și cel mai mare film japonez din istorie. În Germania, producția a înregistrat al patrulea cel mai mare weekend de deschidere din 2025, cu 552.450 de bilete vândute .

Pe locul doi în box office-ul american s-a poziționat Him de la Universal Pictures, cu 13,5 milioane de dolari în weekend . Filmul a condus vineri cu 6,47 milioane de dolari, dar a avut o scădere de 33% sâmbătă, ajungând la 4,3 milioane.



Eșecul Margot Robbie cu “A Big Bold Beautiful Journey”

Cea mai mare dezamăgire a weekendului a fost A Big Bold Beautiful Journey, primul film al lui Margot Robbie după succesul colosal al lui Barbie. Producția Sony a generat doar 3,5 milioane de dolari în weekendul de lansare pe piața americană și 8 milioane de dolari la nivel global. Având în vedere un buget de producție estimat la 50 milioane de dolari, filmul a devenit un dezastru financiar major.

Criticii au fost necruțători, acordând filmului doar 37% pe Rotten Tomatoes , iar publicul a fost la fel de dezamăgit, oferind o notă de apenas 2,5 stele și un rating de 44% pentru recomandare.

Această performanță plasează filmul pe locul șase în box office-ul american, fiind chiar mai slab decât precedentele eșecuri ale lui Robbie - Babylon (3,6 milioane $) și Amsterdam (6,4 milioane $).



Box Office-ul Românesc: Triumf așteptat al lui “Situationship” de la Matei "BRomania" Dima

Pe piața românească, weekendul a fost dominat de SITUATIONSHIP: COMBINAȚII, NU RELAȚII. Comedia românească semnată BRomania (Matei Dima) și regizată de Letiția Roșculet, a ocupat primul loc cu 829.697 RON (aproximativ 192.000 de dolari). Filmul, lansat în data de 16 septembrie, a fost proiectat în 173 de cinematografe și a atras 24.999 de spectatori în primul său weekend.


Pe locul doi în România s-a menținut The Conjuring: Last Rites (Trăind printre demoni: Ultima spovedanie) cu 617.698 RON în weekend, însă cu o scădere de 47,7% față de weekendul anterior . Filmul a acumulat un total de 7.104.964 RON în cele trei săptămâni de la lansare.

Demon Slayer: Infinity Castle a ocupat locul trei în România cu 716.529 RON în weekend, ajungând la un total de 1.772.416 RON . Ștrumfii: Filmul a completat top 4 cu 345.136 RON în weekend.



Contextul Industriei Cinematografice

Rezultatele acestui weekend ilustrează tendințele actuale din industria cinematografică. În timp ce producțiile anime continuă să surprindă prin performanțe excepționale - Demon Slayer stabilind noi recorduri pentru filmele japoneze - filmele tradiționale hollywoodiene se confruntă cu provocări majore în atragerea publicului.


Eșecul lui “A Big Bold Beautiful Journey” demonstrează că numele unor staruri consacrate precum Margot Robbie și Colin Farrell nu mai garantează succesul comercial în absența unei povești convingătoare și a unei recepții critice pozitive. Sony a încercat să mizeze pe puterea starurilor în contextul unei piețe dominate de francize și proprietăți intelectuale consacrate, dar strategia s-a dovedit eronată.


Pe piața românească, succesul filmului “Situationship” reflectă apetitul crescând al publicului local pentru producțiile autohtone care abordează teme contemporane și relevante. Comedia lui BRomania, care explorează complexitățile relațiilor moderne și ale culturii dating-ului, a rezonat puternic cu audiența tânără.


Material de Vasile A.I

Comments


Arri Ganea RWW 8.11.2025 Large.jpeg

DoarFilme.ro

After Forty

Musici

DelaBihor.ro

FRANCESCA ALUPEI _ Oradea beach voley 2025 - vineri 25 iulie  - 63 of 69 Large.jpeg
SUSTINE FRABEE Large.jpeg

GÂNDEȘTI CU CAPUL TĂU. Noi nu deținem adevărul. Nu-ți spunem ce e BINE sau e RĂU. ALB SAU NEGRU. Doar observăm viața. Și o povestim văzută prin filtrul nostru. Mai departe GÂNDEȘTI TU.  

Recomandate 

Top Photos

Streaminguri

2
HOHOHO 25 3b csl  Large.jpeg

After Forty 

#Romaniawewant

bottom of page